Friday, September 17, 2010

Soon coming to a computer near you...

Hey guys, busy busy day today.  Got a big contract I need to finish up some work on this morning and lunch this afternoon for somebody leaving the office.  I'll try to get on here later and post up, but for now I want to make sure I visit the kind people who left me comments yesterday.

In the meantime, discuss what your favorite map is for SC2 and how you can abuse the terrain for the zerg.  I'm going to center my next discussion around maps for SC2.

Swarm on!

126 comments:

  1. Haven't really played SC2 much but metalopolis is the map I played the most, find it quite fun.

    ReplyDelete
  2. cool!supportin bro :)

    wtfiniggagun.blogspot.com

    check also this to find new interesting blogs to luv daily

    thefuckinlist.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Got a cracked version of the game and I can't play single/multiplayer. Feels bad man :(

    ReplyDelete
  4. ..good luck and I can't wait for the next post.

    ReplyDelete
  5. Do what you have to do, more sc2 when you can plz

    ReplyDelete
  6. Not much of a Starcraft person myself.

    ReplyDelete
  7. Alright, looking forward to more posts when you return.

    ReplyDelete
  8. i don't know the maps of sc2. i hate the maps with only 1 choke. it's difficult for a zerg to break through without a baneling-bust

    ReplyDelete
  9. I cant play sc2 on my computer :( i dont know why :(

    ReplyDelete
  10. I still have to play through the campaign. :D

    ReplyDelete
  11. Blistering Sands is pretty good too

    ReplyDelete
  12. stopped pc gaming a few years back, can't afford a decent PC, man i wish i had sc2 though

    ReplyDelete
  13. Nver played because I have a crap laptop

    ReplyDelete
  14. So far, I know next to nothing about the maps of SC2, as I haven't yet gotten the chance to play. Please tell me you're gonna post pics, I'd love to see some of the new shiny stuff!

    ReplyDelete
  15. yo add me and we'll play sc2 together, i suck though
    http://bartsawesome.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. I've never played starcraft, but I hear a lot about it :P Seems fun lol.

    ReplyDelete
  17. I like using nydus worms on the 4 player map where you start off with a natural attached to your main, but the natural has some debris lying on it. Darn, I forgot the name of the map.

    ReplyDelete
  18. Can't wait to see! And best of luck with the contract~

    ReplyDelete
  19. Thanks for visiting me, and good on ya, glad you have some work!

    It's been tough for me. Wish I could be motivated like the Zerg's overmind!

    ReplyDelete
  20. @ Andrew, small school out in Virginia is looking to upgrade some simulators we sell

    ReplyDelete
  21. Thanks for checking out my blog!

    Follow'd & support

    I actually haven't played SC2 yet, but I want to. I was a big SC and WC3 fan. Is there any way to successfully torrent it? I've been having trouble.

    ReplyDelete
  22. showing my support for a fellow blogger!

    ReplyDelete
  23. I really wish I could play SC2 but my computer is too bad...I have been watching replays and haven't seen very many zerg players. I have heard Terran is OP?

    ReplyDelete
  24. I can't wait until I can get a computer that can actually RUN this game. My old rig..ah. committed CPU suicide, and I'm running on a antiquated laptop.

    I have the first starcraft. Which is still amazingly fun.

    ReplyDelete
  25. Heard so many good things bout this game...

    ReplyDelete
  26. can't wait to play this game... gimme a couple of years

    ReplyDelete
  27. haha this is why i hate living on a family budget computer - i cant play awesome games like this :/

    ReplyDelete
  28. I really need to go get Starcraft 2

    ReplyDelete
  29. Contract? Sounds interesting.
    showin' support

    ReplyDelete
  30. I hope you'll get lots of thing done today!

    ReplyDelete
  31. sweet nice blog, I can't play zerg right now but i'll try and learn!

    ReplyDelete
  32. I still need to get this game, until then I can't be in the conversations :(

    ReplyDelete
  33. I've always had a soft spot for the Zergs

    ReplyDelete
  34. oh gee golly idk? I'll just leave some support instead

    http://wordofdodd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Great post, don't really know what my favorite map is! Have a nice day, supporting!

    ReplyDelete
  36. I would love to immerse myself in something like SC2 but I just don't have the time anymore :(

    ReplyDelete
  37. the game underwhelmed me i was expecting more for such a long time.

    ReplyDelete
  38. Never played Starcraft, but I've been debating it here lately

    ReplyDelete
  39. i prefer the 1v1 maps i dont pla anymore tho i raged to hard

    ReplyDelete
  40. Haven't played SC2 but I look forward to doing so.

    ReplyDelete
  41. Given out my daily rounds of support.

    ReplyDelete
  42. it looks like you're headed in the right direction with this post...

    ReplyDelete
  43. Following bro, I hope this can be an equally informational relationship

    ReplyDelete
  44. You're killing me. Thank god some of it wasn't SC2 xD

    ReplyDelete
  45. See ya when you get back.
    Swarm on!

    ReplyDelete
  46. Awww thanks for referring to me a kind person! That makes me feel all warm and fuzzy inside, or maybe its the beer haha lol

    http://crammarcland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Thank you for being a follower and / or supporter of:
    SOB:Through the Fire
    Showing my daily support & spreading the love!

    ReplyDelete
  48. Hey man, love the blog, just read through all of your posts. I'm a huge fan of SC2, just started playing a little bit ago. I hope to be out of the damned bronze league soon lol. I'll be back to read your future posts!

    ReplyDelete
  49. didn´t buy it, maybe next month.

    ReplyDelete
  50. Doing the daily rounds! Have a good weekend.

    ReplyDelete
  51. I would only play Big Game Hunters - best strategy map EVER!

    ReplyDelete
  52. nice blog ;) keep up the good work!

    ive just FOLLOWED you, could you follow me please?

    ive just SUPPORTED you ;) could you support me please? i need it lol

    cheers mate

    www.money-samir.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Showing my daily supp!

    http://ooylyoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. oh forgot to write
    <3 u shud check my posts soon, got a new update

    ReplyDelete
  55. showing some daily love, show it back omg!

    www.theresamouseunderyourpillow.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. i love the post!;)
    supporting you;)

    ReplyDelete
  57. i refuse to play this cuz i know i will become tragically addicted.

    ReplyDelete
  58. Not a SC2 player, dropping by for support.

    ReplyDelete
  59. dont play SC2 either but maybe some day :p

    ReplyDelete
  60. Non SC2 player here. I watch a few tournaments though. It looks fun even though I don't really understand what's going on.

    ReplyDelete
  61. Showing my daily support!

    http://ooylyoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Supporting!

    http://tetru.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. hey just updated my blog agen :) wanted to check yours out and tell you to come look at mine <3

    ReplyDelete
  64. Supporting and following you :)

    Please help me spread some knowledge, thanks:

    forex4toi.blogspot.com ^^

    ReplyDelete
  65. :3 just sayin, I play diamond league.

    ReplyDelete
  66. yeah i dont play sc2 but the insane amount of feedback is urging me to get it

    ReplyDelete
  67. Never played any starcraft game, but you have yourself a follower.


    Much love and a lil currency support going your way bro

    ReplyDelete
  68. Thank you for being a follower and supporter of:
    SOB:Through the Fire
    Showing my daily support & spreading the love!

    ReplyDelete
  69. i dont have sc2 yet i'm much to poor, and a working student... i have no time!!! :(

    ReplyDelete